Érdeklődés

A csillaggal jelölt mezőket kérjük, feltétlen töltse ki!









Karosszéria-javítás

Gyors, gyári minőségű javítóbázist keres?

TOYOTA gyári festékkel, gyári technológiával, gyorsan, teljes körű kárrendezéssel és ügyintézéssel javítjuk autóját

ON-LINE kárfelvétel itt

Karosszéria javítás, sérült gépjárművek teljes körű biztosítási ügyintézése a kár bejelentésétől, a megjavított gépjármű átadásáig.

Miért válassza a Toyota Sakura Kft-t?

  • mert minden Magyarországon működő Biztosítóval kapcsolatban vagyunk, csak be kell hozzánk fáradnia és mi intézzük a kárrendezést: a kárbejelentéstől, az újjá varázsolt autó átadásáig,
  • mert ingyenesen adunk tanácsot vitás esetekben,
  • mert az Allianz és Generali Biztosítóknak kiemelt szerződéses partnerei vagyunk, így a kárbejelentést és a gépkocsi szemléjét azonnal egy időben telephelyeinken el tudjuk végezni,
  • mert a Toyota, Lexus gépjárműveket a Toyota által továbbképzett szakemberek segítségével, és a Toyota által auditált műhelyekben, előírt gyári technológiával javítjuk és fényezzük,
  • mert munkánkra az átadás napjától számítva 6 hónap garanciát vállalunk,
  • mert sérült gépjárművét a hét minden napján 0-24-ig tudjuk fogadni (portán, kárügyintézés hétköznap 7.30-17 között, pénteken 7.30-16 között)
  • mert a Sakura Café mindig finom capuccino-val és kávéval várja,
  • mert mind a három telephelyünk kiválóan megközelíthető tömegközlekedési eszközökkel is!

Kárrendezés, kárügyintézés menete

Első lépésként kérjük hívjon minket, hogy előzetesen tájékoztatni tudjuk a teendőkről. Ha nyitva tartási időn túl történik a kár, akkor az uzem@sakura.hu címre várjuk üzenetét, és visszahívjuk.

A kárbejelentéshez szükséges dokumentumokat itt is elhelyeztük, hogy munkahelyén vagy otthon kényelmesen ki tudja tölteni őket. A kitöltéshez telefonon vagy e-mailen minden segítséget megadunk!

Amennyiben GENERALI vagy ALLIANZ fogja rendezni a kárt, akkor kérjük a kárbejelentést feltétlenül bízza ránk. Más esetekben is segítünk a kárbejelentést intézni.

Telefonon és e-mailen keresztül  a SAKURA minden lépésben segít, így csak a javítás tényleges megkezdésekor kell személyesen befáradnia hozzánk autójával.

Letölthető dokumentumok:
Kárbejelentő adatlapok:

Aegon,  AllianzAvus,  Cig Pannónia,  Dekra,  Generali,  Genertel,  Groupama Garancia,  K&HMagyar PostaMai CascoMKB,  Union,  Wáberer

Egyéb dokumentumok:

Generali üvegkár
Mabisz nyomtatvány

Meghatalmazások:

Okmányirodai ügyintézés
Sakura meghatalmazás
Allianz meghatalmazás

Drágos Zoltán

Gépjármű kárszakértő - B&P service advisor

dragos.zoltan@sakura.hu

+36 20 290 8140 / English speaking

Szeberényi Dániel

kárszakértő

szeberenyi.daniel@sakura.hu

+36 1 250 8900