TOYOTA gyári festékkel, gyári technológiával, gyorsan, teljes körű kárrendezéssel és ügyintézéssel javítjuk autóját
Miért válassza a Toyota Sakura Kft-t?
Kárrendezés, kárügyintézés menete
Első lépésként kérjük hívjon minket, hogy előzetesen tájékoztatni tudjuk a teendőkről. Ha nyitva tartási időn túl történik a kár, akkor az uzem@sakura.hu címre várjuk üzenetét, és visszahívjuk.
A kárbejelentéshez szükséges dokumentumokat itt is elhelyeztük, hogy munkahelyén vagy otthon kényelmesen ki tudja tölteni őket. A kitöltéshez telefonon vagy e-mailen minden segítséget megadunk!
Amennyiben GENERALI vagy ALLIANZ fogja rendezni a kárt, akkor kérjük a kárbejelentést feltétlenül bízza ránk. Más esetekben is segítünk a kárbejelentést intézni.
Telefonon és e-mailen keresztül a SAKURA minden lépésben segít, így csak a javítás tényleges megkezdésekor kell személyesen befáradnia hozzánk autójával.
Letölthető dokumentumok:
Kárbejelentő adatlapok:
Aegon, Allianz, Avus, Cig Pannónia, Dekra, Generali, Genertel, Groupama Garancia, K&H, Magyar Posta, Mai Casco, MKB, Union, Wáberer
Egyéb dokumentumok:
Generali üvegkár
Mabisz nyomtatvány
Meghatalmazások:
Okmányirodai ügyintézés
Sakura meghatalmazás
Allianz meghatalmazás
Gépjármű kárszakértő - B&P service advisor
dragos.zoltan@sakura.hu
+36 20 290 8140
English speaking