TÉNYEK A HIBRIDEKRŐL - Toyota Sakura








Hozzájárulok, hogy a TOYOTA SAKURA Kft. személyes adataimat kezelje, és felvegye velem a kapcsolatot szolgáltatásokkal és termékekkel kapcsolatosan

TÉNYEK A HIBRIDEKRŐL

FOGYASZTÁS

Csekély üzemanyagfogyasztás

Ha Ön egy Toyota hibriddel jár, autója keveset fogyaszt, így Önnek ritkábban kell megállnia tankolni.

KARBANTARTÁS

Alacsony üzemeltetési költségek

A Toyota hibridek karbantartása a teljes életciklusuk során kevesebb pénzbe kerül, mint a hagyományos hajtású autóké. Ennek többek közt az az oka, hogy a hibrid hajtásláncban nincsenek nagy kopásnak kitett elemek.

Az innovatív, elektronikus vezérlésű fokozatmentes sebességváltó (e-CVT) sima, lendületes gyorsítássá alakítja a benzinmotor és az elektromotorok erejét.

A fékezésben a hibrid rendszer is részt vesz, ami azt jelenti, hogy a fékbetétek és féktárcsák kevésbé kopnak.

MEGBÍZHATÓSÁG

A Toyota hibridek rendre az élen végeznek a független kutatóintézetek vevőelégedettségi és megbízhatósági felmérésein. A TÜV 2016-os jelentésében újra a Toyota Prius produkálta a legkevesebb meghibásodást a D-szegmens 6-7 éves és 8-9 éves autói között.

Nemzetközi díjak tucatjai bizonyítják a hibrid hajtáslánc kimagasló minőségét és a Toyota forradalmian újszerű technológiájának hatékonyságát.

FELSZERELTSÉG

Gazdag felszereltség

A Toyota hibrid modellek prémium felszereltséget és tartozékokat kínálnak. Ha egy hibridet vásárol, már az alapfelszereltségben is olyan tételeket talál, mint a zökkenőmentes és halk működést garantáló, fokozatmentes e-CVT sebességváltó, az automata klímaberendezés vagy a 7 légzsák.

Fokozatmentes e-CVT

Az innovatív, elektronikus vezérlésű fokozatmentes sebességváltó (e-CVT) sima, lendületes gyorsítássá alakítja a benzinmotor és az elektromotorok erejét. A váltó minden közlekedési helyzetben tökéletesen kombinálja a két erőforrás teljesítményét, így az autó fogyasztása mindig optimális.

Automata klímaberendezés

Az automata légkondicionáló rendszer páratlan kényelmét az összes utasnak rendelkezik. Modelltől függően elérhető egy zónás vagy két zónás klímaberendezési rendszer.

7 légzsák

Vezető- és utasoldali első és oldallégzsákok, függönylégzsákok és vezetőoldali térdlégzsák.

Forradalmi változások a biztonságban (TSS)

A legmodernebb technológia egy különleges kamerában ölt testet, amely ellenőrzi az autó előtti útszakaszt, és egy lézeres érzékelővel vagy egy radarral együttműködve méri fel a követési távolságot és a sebességet – mintha csak a vezető egy újabb érzékszervvel gazdagodott volna. A Toyota Safety Sense tájékoztatja az autóst a veszélyes helyzetekről, és ha az nem reagál, a rendszer önállóan cselekszik, hogy elkerülje az ütközést, vagy csökkentse annak súlyosságát.

CSOMAGTÉR

Tágas csomagtér

A hibrid hajtás akkumulátora a hátsó ülések alatt található, így egyáltalán nem foglal helyet az utastérből.

A Yaris, Corolla modellcsalád és RAV4 modellekben a hibrid változatok csomagtere ugyanakkora, mint a hagyományos hajtású változatoké.

CSEND

Békés és csendes

Ha csak elektromos hajtással autózik, a hibrid csendben, emisszió nélkül halad. Ha kell, a benzinmotor észrevétlenül beindul, hogy kiegészítse az elektromotor erejét, ám ha már nincs rá szükség, azonnal leáll, hogy csökkentse az autó üzemanyag-fogyasztását.

Kényelmes

Egy hibrid hajtású autó igazán kellemes társ a mindennapok során. Minden Toyota hibridben innovatív, elektronikus vezérlésű e-CVT automata sebességváltó működik, ami páratlanul kényelmessé varázsolja az autózást. A hibrid rendszer biztonságos, tartós és egyáltalán nem igényel karbantartást.
Fokozatmentes e-CVT

KLÍMA

Elektronikus vezérlésű klímaberendezés

A hibridek automatikus klímarendszere külön áramforrásról, vagyis a hibrid hajtástól teljesen függetlenül működik.

A hagyományos hajtású, Start&Stop rendszerrel felszerelt autóktól eltérően ez a jármű leállított benzinmotorral is használható. Ez kifejezetten hasznos dolog, amikor Ön egy kánikulai napon araszolgat a forgalmi dugóban.

FELHASZNÁLÁS

Egyszerűen használható

Egy Toyota hibrid vezetése igazi élvezet. Az autó kifejezetten könnyen és ösztönösen használható, és ehhez elég néhány alapelvet megtanulni.

Egy hibrid autóban nincs kuplung, így sosem kell használni a bal lábát. Egyedül a jobb lábára lesz szüksége a gáz- és fékpedálhoz.

 

Ha el akar indulni, nyomja le a fékpedált, majd a kormány mellett jobbra látható Power gombot.

R vagy D beállításnál elég csak levenni a gázról a lábat, hogy az autó elinduljon. Gyorsabb induláshoz a gázpedált meg kell nyomni

Benyomott féknél az E-CVT ”B” beállítást , választva a hibrid hatékonyabban használja a motorféket, jól alkalmazható lejtős vagy csúszós utakon.

VISSZA >>