FORRADALOM - Toyota Sakura








Hozzájárulok, hogy a TOYOTA SAKURA Kft. személyes adataimat kezelje, és felvegye velem a kapcsolatot szolgáltatásokkal és termékekkel kapcsolatosan

FORRADALOM

A TECHNOLÓGIA, AMI MINDENT MEGVÁLTOZTAT

A Toyota már 1992-ben elkezdte a hibrid hajtások, a hidrogénes technológiák és az elektromos hajtásláncok kutatását és fejlesztését. Négy évvel később megszületett az akkori RAV4 modellre épülő első üzemanyagcellás prototípus. Bár a hibridek gyorsan megjelentek és népszerűvé is váltak, a hidrogénhajtás fejlesztése nem állt meg, sőt időközben a Toyota a lehető legtökéletesebbre csiszolta.

A HIDROGÉN HAJTÁS FEJLŐDÉSE

PROTOTÍPUSOK

Íme, néhány prototípus a Mirai felé vezető hosszú útról.

A Toyota első hidrogénhajtású, üzemanyagcellás autóját 1996-ban mutatták be a RAV4 alapjain.

Üzemanyagcellás prototípusok a Highlander alapjára építve. Az autókat a Toyota 2001-től valós üzemi körülmények között is tesztelte Japánban.

Az első nagynyomású hidrogéntartállyal felszerelt modell, a hagyományos belsőégésű hajtású autókét meghaladó hatótávval.

A Toyota Mirai elődjének tekinthető prototípust két, padló alá beépített hidrogéntartállyal szerelték fel.

A FEJLESZTÉS MÉRFÖLDKÖVEI

Ahogyan az korábban a hibridekkel már megtörtént, most az üzemanyagcellás hajtások forradalma előtt állunk, hogy ez a tiszta és környezettudatos hajtásmód széles körben elterjedjen minden méret- és teljesítmény-kategóriában

TUDJON MEG TÖBBET A HIDROGÉN TECHNOLÓGIÁRÓL